Wiadomości
Sprzęt
Porady Miasto
Prawo
Historia
Rozrywka
Książki
Turystyka
Reportaż
!!2021-10-Globrower
Jesteś tutaj > Strona główna > Sprzęt > Shimano > Katalog Shimano 2014

Katalog Shimano 2014

Główne nowości w osprzęcie rowerowym firmy Shimano na rok 2014.

Shimano Deore 2014

 Grupa została całkowicie przebudowana - otrzymała również nowe oznaczenie: M61z.

Nowe funkcje Deore 2014:

  • tylna przerzutka Shadow+
  • ilość przełożeń wzrosła do 10 (było 9)
  • pojawiły się dwurzędowe mechanizmy korbowe 
  • pojawiła się nowa wersja przerzutki na dwa przełożenia (Top-Swing,  Down-Swing z mocowaniem bezpośrednim i obejmą) - w sumie 8 modeli
  • hamulce tarczowe z technologia Ice
  • grubsze osie w piastach: w przedniej standard 15 mm E-Thru i 12 mm E-Thru w tylnej
  • wyodrębniono grupę Deore Trekking - do zastosowań turystycznych

Więcej na temat nowości Deore 2014 dowiesz sie w artykule: Nowa odsłona grupy Deore 2014

Specyfikacja grupy Shimano Deore 2014

  napęd 2*10 napęd 3*10
manetki cynglowe
do przedniej przerzutki
SL-M610(L)
SL-M610-I(L) (I-Spec)
SL-M610(L)
SL-M610-I(L) (I-Spec)
przerzutka przednia
TOP SWING
FD-M615-B
FD-M615-E
FD-M610-B
FD-M610-E
przerzutka przednia
DOWN SWING 
FD-M616-B
FD-M616-D
FD-M611-B
FD-M611-D
mechanizm korbowy FC-M625
FC-M615
FC-M552
FC-M622
FC-M610
FC-M612
oś suportowa SM-BB51
SB-BB71-41A
SM-BB51
SB-BB71-41A
 manetki cynglowe
do tylnej przerzutki
SL-M610(R)
SL-M610-I(R) (I-Spec)
przerzutka tylna  RD-M610-SGS
 RD-M615-SGS
 RD-M610-GS
 RD-M615-GS
 kaseta zębatek  CS-HG62-10
 dźwignia
hamulca tarczowego
 BL-M615
zacisk
hamulca tarczowego
 BR-M615
pancerz hamulca SM-BH90-SS
tarcza hamulca
(center lock)
 SM-RT64 (Center Lock)
SM-RT66 (5 śrub)
przednia piasta
(center lock)
HB-M618 (100 mm O.L.D., E-Thru)
HB-M615 (100 mm O.L.D.)
tylna piasta
(center lock)
 FH-M618 (142 mm O.L.D., E-Thru)
 FH-M615 (135 mm O.L.D.)
oś do piasty 12 mm
E-Thru, 142 mm
SM-AX55
Adapter Center Lock - 6 śrub SM-RTAD05
koła 26" WH-MT35-F/F15/R
WH-MT15-A/F/F15/R
koła 27,5" WH-MT35-F-275/
F15-275/R-275
koła 29" 

WH-MT35-F-29/
F15-29/R-29

WH-MT15-A-F-29/
F15-29/R-29

łańcuch  CN-HG54
pedały  PD-M530
PD-M424
PD-M520
PD-M505
PD-MT50

 

KOMENTARZE
Temat
Treść
Kod obrazkowy


Jeśli chcesz dodawać swoje komentarze i wpisy na forum pod jednym nickiem - zaloguj się

Z dniem 2020-01-06 forum zostalo wylaczone

2014-09-10 06:17 anonim | UCDXfkYHuX
I just refer to 650b as 27 inch, because well, that's what it is:26 rim size: 559mm650b rim size: 584mmDifference? 25mm (less than an inch!)We don't refer to 26 as 26.5 so why<a href="http://arnanlrgg.com"> italfne</a> the middling size?27.5 is misleading as it implies splitting the difference between 26 and 29 when actually it's much closer to 26 . That's why it's not a big deal for companies to redesign bikes around 650b, you're only adjusting the axle position a 1/2in.- done. I make bigger geometry changes when I change gearing on my SS. I don't think there's anything wrong with this wheel size, but let's be honest and simply call it what it is.
2014-09-12 03:36 anonim | 6CdeOGOy7k
Simenf, looks like that extralite odtidy is designed for use as the smaller ring in a double set-up (or a 1xsomething I suppose). I'm committed to keeping my granny. It appears the key to making that extralite 30t work with the 104bcd is those integrated spacers, keeping the chain from interfering with the spider arms. I'd bet the farm that the new shimano 30t has a slightly smaller bcd. We'll see . . . http://tfjhohk.com [url=http://uaojpvryz.com]uaojpvryz[/url] [link=http://upomzfmp.com]upomzfmp[/link]