Wiadomości
Sprzęt
Porady Miasto
Prawo
Historia
Rozrywka
Książki
Turystyka
Reportaż
Jesteś tutaj > Strona główna > Forum > Sprzęt > Mechanizm korbowy

Mechanizm korbowy

2012-11-11 21:36 użytkownik [niezalogowany] napisał:
Drobne poprawki.
Redakcjo!

Rozstaw koronek w szosie to 130/74mm a w Camagnolo jest jeszcze inaczej.

pozdrawiam
Maciej
2013-04-03 22:17 użytkownik [niezalogowany] napisał:
opis???
wzrost powyżej 160mm???
2014-08-11 17:28 użytkownik [niezalogowany] napisał:
Nihil novi sub sole
W latach 80. ubieglego wieku w Polsce produkowano w Romecie rowery serii Wagant, które już wtedy miały korby ze zintegrowaną osią i z pewnością nie była to autorska nowość. Dlatego powrót do tego rozwiązania nie jest niczym odkrywczym czy rewolucyjnym. Nie wierzę tez w bajki o małej efektywność w przekazywaniu mocy w rozwiązaniu typu kwadrat. Jeśli tylko korby są porządnie przykręcone do osi, to stanowią z nią niemal jedność, więc co tu kombinować z efektywnością. Najważniejsze jest, żeby suport nie rozluźniał się w czasie jazdy, korby trzymały się jak należy a osie pedałów wytrzymały bez jakichkolwiek odkształceń ciężar rowerzysty nawet w czasie skoków w nierównym terenie. I tyle - reszta to dobrze dobrane przłożenie i tzw. para w nogach. Braku kondycji nie zastąpi nawet najwymyślniejszy mechanizm korbowy ;-)
2018-12-07 02:37 użytkownik [niezalogowany] napisał:
<a href=http://bit.ly/baby-hot>Do you like to spend time on the Internet? It means yours.</a>
Liczba pozycji: