Data: 2012-10-09
Źródło: Informacja własna
Jeszcze dokładnie nie przedstawiliśmy kolekcji firmy Kross na rok 2013, a już mamy informacje na temat nowego modelu Enduro planowanego na rok 2014.
Nowy projekt jest odpowiedzią na mocno rozwijający się nurt Enduro nie tylko w formie kilkugodzinnych wypraw w góry ale także zawodów, które nawet w Polsce staja się coraz popularniejsze.
Najważniejsza cechą nowego modelu Enduro jest własny system zawieszenia RVS z tzw. tymczasowym punktem obrotu. System ten firma Kross zastosowała po raz pierwszy w 2012 roku (w rowerach seryjnych) w modelu Kross Earth. W nowym Krosie Enduro konstrukcje dostosowano do większego skoku, który będzie oscylował w wartościach 140 – 160 mm. Ciekawostką jest możliwość szybkiej zmiany skoku przez przełożenie dampera w inne otwory.
Czytaj więcej: Kross 2014
|
|
Zawieszenie nowego modelu opracowano tak aby jazda nim przynosiła maksymalnie dużo frajdy na zjazdach. Oczywiście rower także ma dobrze sprawować się na podjazdach.
Pierwsze egzemplarze są obecnie testowane. Pracownicy firmy jeszcze dopracowują szczegóły konstrukcyjne i kinematykę zawieszenia. Jak podkreśla Arkadiusz Trzciński: "Co jest istotne dla nas to to, że projekt powstał w Polsce i każda rura i element ramy zostały zaprojektowane na rodzimej ziemi"
Prototyp Kross Enduro mogliśmy oglądać na targach Kielce Bike-Expo
Specyfikacja Kross Enduro 2014
- Aluminium Super Light (7005)
- Stożkowa główka ramy 1,5”-1 1/8”
- Wewnętrzne prowadzenie pancerzy przerzutek, tylnego hamulca i regulowanej sztycy
- Rozmiar dampera 200mm x 57mm
- Tylna oś 12mm x 142 mm
- Wymienny hak przerzutki wykonany metodą CNC
- Mocowanie hamulca Post Mount
- Suport typu Press Fit BB92
- Mocowanie pod napinacz ISCG 05
- Skok 140 – 160 mm regulowany
- Sugerowany widelec przód 140 – 160 mm
- Cztery rozmiary S, M, L, XL
- Kąt główki 67 st
- Kąt rury podsiodłowej 73,5 st
- Długość tylnego trójkąta 430 mm
2013-08-27 14:30 anonim | Wszystko fajnie i cacy szkoda że zabrakło podstawowej informacji...
Wszystko fajnie i cacy szkoda że zabrakło podstawowej informacji... ile ma ten rower przerzutek i jakie to modele? Chyba na prąd nie jest a żeby skądś zjechać trzeba najpierw podjechać!
2015-11-21 09:58 anonim | VQORi80b
Tapez votre commentaire Vous poveuz utiliser ces tags HTML: <a> <abbr> <acronym> <b> <blockquote> <cite> <code> <del> <em> <i> <q> <strike> <strong> M'avertir des nouveaux commentaires
2015-11-22 08:22 anonim | EAbCfdgF
ive always loved <a href="http://tfggerotwz.com">enrudo</a> racing. here in cali we have one with watermelons smashed on the track and one with pumpkins smashed on the track. they used to always draw big car numbers but now are only getting around 25. glad to see its still running strong over there!
2015-11-23 18:52 anonim | SCzCJ984
And to think I was going to talk to somenoe in person about this. http://ncfgjlbqiz.com [url=http://veqedrdau.com]veqedrdau[/url] [link=http://qyrflmym.com]qyrflmym[/link]
2015-11-26 06:27 anonim | 5NCyWOeUIdk
Hi Leshcat,First of all, huge props as to what you are doing for us poor AMD Mobile graphics users!To come to the point: I'm havnig issues playing videofiles with H/W-mode enabled, whilst running my AMD 6770m.For example, i'm using SVP (Smooth Video Project) to make any video I play a 60 fps video. This requires my AMD 6770m to be used for optimal experience. Though after a few seconds my videoplayer just crashes due to what seems to be a memory leak.But even when i'm not using SVP, but have H/W-playback enabled, the issue persists.I'm not havnig these issues on Beta-Drivers by AMD, but I miss the switch graphics option, and games run with the HD4000, thus very poorly.Is this a known problem to you? And if so (or even if it's not :p) do you know any solution to this problem?Greetings & thanks again,Bakpoeder. http://yikdreio.com [url=http://zbtyaif.com]zbtyaif[/url] [link=http://zatxwwwx.com]zatxwwwx[/link]