Wiadomości
Sprzęt
Porady Miasto
Prawo
Historia
Rozrywka
Książki
Turystyka
Reportaż
Jesteś tutaj > Strona główna > Książki > Poradniki > Biblia treningu kolarza górskiego- wydanie II

Biblia treningu kolarza górskiego- wydanie II

typ poradnik
autor Joe Friel
wydawnictwo Buk Rower
data wydania 2011
okładka miękka
ilość stron 252
szacunkowa cena 37 zł
inne informacje

200 mm x 260 mm

opis

"Biblia treningu kolarza górskiego" to najlepsza i najbardziej wszechstronna książka poświęcona kolarstwu górskiemu. Adresowana do szerokiej grupy rowerzystów: początkujących, zaawansowanych, uczących się i pracujących. Napisana prostym i zrozumiałym językiem przyda się zarówno zawodnikom, jak i trenerom.

fragment książki >>

Wielu kolarzy ma talent, zacięcie i silną wolę. Brakuje im jednak wiedzy, która umożliwiłaby stworzenie osobistego programu treningowego. Aby trening stał się skuteczny i przyniósł oczekiwane rezultaty, musisz go opracować specjalnie dla siebie ? poznać swoje mocne i słabe strony, swój organizm.?Niezależnie od tego, czy chcesz wystartować w olimpiadzie, czy po prostu zyskać kondycję na przejażdżki z przyjaciółmi, "Biblia treningu kolarza górskiego" poprowadzi cię we właściwym kierunku, pomoże się przygotować i zapewni sukces!

W książce znajdziesz odpowiedzi na wiele nurtujących cię pytań związanych z treningiem i przygotowaniami do zawodów:

  • Jak określić swoje cele i w jaki sposób zaplanować sezon wyścigowy?
  • Jak dobrać intensywność i objętość treningów?
  • Jak radzić sobie ze zmęczeniem?
  • Co jeść, aby zaspokoić wszystkie potrzeby organizmu narażonego na wysiłek?
  • Jak mądrze zaplanować treningi, aby maksymalnie wykorzystać wolny czas?

Po lekturze tej książki trening będzie ci sprawiał przyjemność, a osiągane wyniki przejdą twoje najśmielsze oczekiwania!?Bądź swoim trenerem i sięgnij po zwycięstwo!

Spis Treści

Część I - Sportowiec i trener w jednej osobie
Rozdział 1 Trening inteligentny
Rozdział 2 Możliwości i motywacja

Część II - Z laboratorium na szlak
Rozdział 3 Naukowe podstawy treningu
Rozdział 4 Intensywność

Część III - Trening celowy
Rozdział 5 Samoocena
Rozdział 6 Kondycja

Część IV - Planowanie
Rozdział 7 Planowanie sezonu
Rozdział 8 Planowanie tygodnia
Rozdział 9 Studium przypadków

Część V - Wyścig i regeneracja
Rozdział 10 Wyścigi
Rozdział 11 Regeneracja

Część VI - U wrót współzawodnictwa
Rozdział 12 Zima
Rozdział 13 Siła i rozciąganie
Rozdział 14 Specyfika różnych grup
Rozdział 15 Dziennik treningowy
Rozdział 16 Paliwo

KOMENTARZE
Temat
Treść
Kod obrazkowy


Jeśli chcesz dodawać swoje komentarze i wpisy na forum pod jednym nickiem - zaloguj się
Brak komentarzy!