Martone Cycling Co. proponuje serię rowerów miejskich, które łączą walory estetyczne ostrego koła z funkcjonalnością i wygodą roweru miejskiego.
Już pierwszy rzut oka na kolekcję zaprezentowaną przez amerykańską markę, pozwala stwierdzić, że mamy do czynienia z czymś wyjątkowym – połączeniem wysublimowanego stylu z utylitarnym charakterem. Debiut nowej marki znanego specjalisty Public Relations – Lorenzo Martone, odbił się szerokim echem w świecie mody i designu, co zaowocowało sesją w amerykańskim Vogue i dużym zainteresowaniem wśród celebrytów (m in. Karl Lagerfeld).
Martone Cycling Co. oferuje swoje rowery w wielu wariantach kolorystycznych (żółty, czerwony, biały, biało-srebrny i czarny), a każdy element konstrukcji jest harmonijnie dopasowany do pozostałych. Cechą wspólną całej kolekcji jest czerwony łańcuch, który prawdopodobnie pozostanie znakiem rozpoznawczym tej ekskluzywnej marki.
Wszystkie rowery przygotowane na sezon 2013 zbudowane są w oparciu o aluminiową ramę w oldschool’owym stylu (wąskie rurki) oraz 28 calowe koła na wysokoprofilowych (42 mm) obręczach i oponach o szerokości 32 mm. Charakterystycznym elementem wszystkich modeli jest zintegrowany z mostkiem koszyk. W ciekawy sposób rozwiązano problem zmiany przełożeń – otóż rowery Martone wyposażone są w piastę SRAM Duomatic, której działanie jest automatyczne – biegi zmieniają się samoczynnie, w zależności od prędkości jazdy.
Rowery Martone dostępne są w wersji męskiej (52 i 56 cm) oraz damskiej (50 cm). Za przyjemność posiadania dwukołowca wybieranego przez gwiazdy świata mody trzeba zapłacić dokładnie 899 $.
Tomasz Olszak