Wiadomości
Sprzęt
Porady Miasto
Prawo
Historia
Rozrywka
Książki
Turystyka
Reportaż
Jesteś tutaj > Strona główna > Wiadomości > Sprzęt > Merida zmienia logo

Merida zmienia logo

Data: 2013-12-02
Źródło: Informacja własna

Merida, jeden z czołowych producentów rowerów na świecie, zmieniła swoje logo oraz inne elementy identyfikacji wizualnej. W nowym znaku graficznym litera „M” symbolizuje nie tylko Meridę i góry – naturalne środowisko jej rowerów. Odnosi się także do hasła „M.O.R.E. BIKE” („Więcej roweru”) – nowego claimu marki.

Porównanie starego i nowego logo firmy Merida

Nowe logoStare logo
Nowe logo firmy Merida

Nowe logo tajwańskiej firmy od początku sezonu 2013 było widoczne na rowerach i strojach współtworzonych przez nią grup kolarskich. Są nimi Lampre-Merida oraz Multivan Merida Biking Team startujące w najważniejszych wyścigach na świecie, odpowiednio szosowych i MTB. Polscy kibice nowy symbol Meridy mogą kojarzyć z 6. miejscem Przemysława Niemca w Giro d’Italia 2013, najlepszym w historii polskiego kolarstwa w tym wyścigu. W Polsce odmienione logo Meridy zaczęło obowiązywać wraz z przedstawieniem obfitującej w nowości kolekcji 2014 rowerów tej marki. Zmiana jej identyfikacji wizualnej odpowiada sukcesywnemu rozwojowi firmy o 41-letniej historii.


Obecna w 77 krajach Merida jest jednym z największych graczy światowego rynku rowerów. – Dzięki połączeniu doświadczenia niemieckiego centrum badawczo-rozwojowego z fachową wiedzą na temat produkcji na Tajwanie Merida jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających rowerzystów – mówi Michael Tseng, prezes Merida Industry Co., Ltd. Jego słowa znajdują odzwierciedlenie w Nowe logo firmy Meridahasłach oddających ideę nowego claimu Meridy („M.O.R.E. BIKE”, „Więcej roweru”). Są to: „MORE PASSION” („Więcej pasji”), „MORE INNOVATION” („Więcej innowacji”) i „MORE SUCCESS” („Więcej sukcesu”). Historia każdego roweru Merida zaczyna się pod Stuttgartem, który jest nie tylko sercem niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego. Pasja tworzenia znajduje tam również dwukołowe ujście. – Trzeba wykonać niezliczenie wiele czynności, zanim nagły pomysł stanie się świetnym rowerem – tłumaczy Daniel Schwenk, starszy dyrektor ds. badań i rozwoju w Meridzie. Nieodłącznym elementem tego procesu są regularne wizyty zespołu badawczo-rozwojowego firmy na Tajwanie, gdzie mieści się jej dział produkcji. To właśnie tam są wprowadzane w życie innowacje Meridy – jNowe logo firmy Meridaej autorskie technologie służące milionom użytkowników. Znajdują się wśród nich kolarze Lampre-Merida oraz Mutlivan Merida Biking Teamu odnoszący sukcesy w najważniejszych wyścigach na świecie. Jednym z nich jest Przemysław Niemiec, ambasador Meridy w Polsce, który ma za sobą najlepszy sezon w karierze. Od stycznia nowym kolegą 6. zawodnika Giro d’Italia 2013 w Lampre-Merida będzie Rui Costa, tegoroczny mistrz świata w kolarstwie szosowym. Uzupełni on skład górskich mistrzów świata w „stajni” Meridy – najbardziej utytułowanej kobiety w historii MTB Gunn-Rity Dahle Flesji oraz Jose Antonio Hermidy z Multivan Merida Biking Teamu. Współpraca z czołowymi sportowcami pozwala Meridzie uzyskiwać od nich informacje zwrotne z najtrudniejszych światowych tras i wciąż udoskonalać swoje produkty. Począwszy od wprowadzenia kolekcji 2014 są one sygnowane nowym logo. Wcześniejsze wersje symbolu Meridy, a także misję firmy, którą oddaje jego zmiana i hasło „M.O.R.E. BIKE”, przedstawia video:

Nowe logo firmy MeridaNowe logo firmy Merida

Tagi: 2014 , Merida
KOMENTARZE
Temat
Treść
Kod obrazkowy


Jeśli chcesz dodawać swoje komentarze i wpisy na forum pod jednym nickiem - zaloguj się
2014-05-13 20:29 anonim | biker tomasz
Zmiana loga tradycji nie jest zmienić w stanie
Merida była i pozostanie masówką klepaną na Tajwanie