Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej oferty nowy typ mobilnego nośnika. Jest nim JetBike – czterokołowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni zaopatrzony w trzy powierzchnie ekspozycyjne formatu 120 x 180 cm, czyli odpowiadające popularnemu CLP (citylight poster). Nowy nośnik może być dodatkowo wyposażony w system nagłośnieniowy, który emituje komunikat reklamowy. JetBike został już uwzględniony w letniej ofercie dla klientów Jet Line.
Zbliżony konstrukcyjnie do roweru JetBike ma stanowić dopełnienie mobilnej oferty firmy Jet Line. Dotychczas klienci mogli skorzystać z pneumatycznych Airboardów i samochodów reklamowych MobiJet. Istnieją jednak miejsca (takie jak choćby deptaki), do których nie da się wjechać MobiJet’em, a na rozstawienie Airboardu może nie wystarczyć miejsca. Tymczasem będzie tam mogło bez trudu pojawić się nawet kilka JetBike’ów.
Nowy nośnik ma uczynić naszą ofertę kampanii mobilnych bardziej kompletną. Wiosną i latem deptaki i zamknięte place w miastach czy w kurortach gromadzą sporą rzeszę potencjalnych odbiorców reklamy, często młodych i aktywnych ludzi. Dzięki JetBike’om nasi klienci będą mogli do nich skutecznie dotrzeć – skomentował Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.
9 pierwszych JetBike’ów zostanie wprowadzone do eksploatacji już w lipcu 2008 roku.
Telekomunikacja Polska SA jest pierwszym klientem, który zdecydował się wykorzystać JetBike w swojej kampanii promującej usługę neostrada tp.
Akcja jest skierowana do młodych i aktywnych osób. JetBike ma dosyć niezwykły wygląd i łatwo skupia na sobie uwagę przechodniów. Liczymy, że pomoże przyciągnąć potencjalnych nowych użytkowników neostrady do kafejek przygotowanych przez Telekomunikację Polską – skomentowała Agnieszka Łupińska z biura sprzedaży Jet Line.
W akcji wykorzystane zostaną 3 JetBike’i poruszające się po ulicach i deptakach w pobliżu kafejek neostrady tp w dniu eventu. Szczegółowy terminarz letniej kampanii można znaleźć na stronach internetowych Telekomunikacji Polskiej SA.