Rodzimy potentat, chwalący sie 50% udziałem w sprzedaży rowerów na polskim rynku (własne dane za 2006 r.) podobnie jak w zeszłym roku zorganizował 1 marca w Warszawie oficjalną prezentację swojej kolekcji rowerów na 2007 rok.
Firma przekonywała zgromadzonych, że jej rowery reprezentują każdy z czterech żywiołów: ogień, wodę, ziemię i powietrze. Uosobienia dokonywali tancerze na podzielonej na cztery części scenie. W "strefie" powietrza z rowerem miejskim w tle mieliśmy zwiewna baletnicę, strefa ognia z Signem FR2 to głośna ekspresyjna muzyka i ogniste kule. Dynamiczni tancerze ubrani w czarne kostiumy dali widzom osobiście odczuć żywioł rozpryskującej się ziemi, po której najlepiej podróżować trekkingiem. Ostatni żywioł - wodę reprezentował maratończyk: Level A8 - tegoroczny debiutant w grupie XC.
Spotkanie nie było typowym przedstawieniem nowej kolekcji dla dziennikarzy i dystrybutorów, ale raczej działaniem marketingowym i promocyjnym firmy. Owszem, w Studio Makata gdzie odbyła się impreza, mogliśmy oglądać nowe modele - w tym bardzo obiecującego Deceiver'a, ale firma Kross już w październiku ubiegłego roku odkryła karty (patrz wiadomość o kolekcji Kross 2007 »). Dla nas była to okazja do porozmawiania zarówno z całym Działem Rozwoju Nowego Produktu oraz z szefową marketingu Krossa. Z tajemnic możemy zdradzić, że jeden z najciekawszych modeli rowerów sezonu 2007 - Kross Deceiver będzie dostępny w cenie 2200 zł i na rynku polskim znajdzie się tylko kilkaset sztuk. Także kurierzy rowerowi, oraz prawdziwi miłośnicy rowerowego piękna - do sklepów !. I jeszcze jedno... na Deceiverze Kross nie skończy tematu rowerów typu Urban Bike...
Wrażenia artystyczne zostały uzupełnione przez występ wokalistki Noviki.
A skąd tytułowy prysznic ? Goście odwiedzający toaletę mieli okazję oglądać rower przygotowany do kąpieli... Prosty i ciekawy zabieg marketingowy, nie pozwalający ani na chwile odetchnąć od jednośladów tego wieczoru.
Wkrótce opiszemy dokładniej najciekawsze rowery z oferty naszego rodzimego producenta