Od czasu gdy do powszechnego użycia w rowerach weszły hamulce tarczowe dla części użytkowników problemem może być ich duża skuteczność działania. Łatwiej jest zablokować nawet słabszej jakości tarczówkę niż klasyczny hamulce szczękowy.
Rozwiązaniem tego problemu może być koreański modulator OutBraker, którego zadaniem jest redukowanie siły z jaką naciskamy na klamkę hamulca tak aby nie było możliwe zablokowanie tarczy pomiędzy klockami zacisku. OutBraker najbardziej przyda się oczywiście w przednim hamulcu - to jego zablokowanie jest najgroźniejsze i grozi przewrotką przez kierownicę (tzw. OTB - Over The Bar).
Urządzenie jest montowane pomiędzy korpusem dźwigni hamulcowej a linką i pośredniczy w przekazywaniu ciśnienia oleju pomiędzy tłoczkami klamki i zacisku redukując ją do odpowiedniej wartości.
Do regulacji siły z jaką będzie działać nasz hamulec służy specjalny pięciokątny klucz. Specjalnie nie zastosowano tutaj standardowego sześciokątnego klucza typu imbus aby tylko właściciel urządzenia mógł zmienić ustawienia.
OutBraker jest dostosowany do rowerów górskich oraz szosowych i działa zarówno z olejem mineralnym jak i DOT. Waży 39 gramów. Wynalazek jest chroniony sześcioma patentami.