
Zaprezentowana została całkowicie odmieniona grupa Deore. Większość komponentów jest nowych.
Tylna przerzutka Top Normal
Powstały nowe tylne przerzutki Top Normal, z logo i kolorystyką Deore XT, Deore LX i Deore.
W obu klasach wprowadzono nowe wersje przerzutek przednich. Deore XT: Top Swing FD-M580 oraz Down Swing FD-M58, Deore LX: Top Swing FD-M760 oraz Down Swing FD-M761
Do tej grupy wprowadzono nową dźwignię przerzutek SL-M800 Rapidfire Plus, a także uszczelniony pancerz SIS-SP41.
Do grupy Hone wprowadzono nowy mechanizm korbowy FC-M601-2 Hollowtech II wraz z osłoną przeciwuderzeniową 22T/32T. Aby zwiększyć wytrzymałość gwintu pedału wprowadzone zostały stalowe tuleje.
Dźwignia hamulca
Kolorystyka dźwigni do hydraulicznego hamulca tarczowego BL-M765 (logo Shimano), dźwigni V-brake BL-M740 (logo Shimano) i dźwigni V-brake BL-M751 (logo Deore LX) została zaprojektowana tak, aby pasował do całej grupy komponentów.
| Grupa | Ilość przełożeń |
|---|---|
| XTR | 27 |
| Saint | 27 |
| Deore XT | 27 |
| Hone | 27 |
| Deore LX | 27 |
| Deore | 27 |
| Alivio | 24 |
| Acera | 24/21 |
| Altus | 24/21 |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M960-GS | Pojemność: 33T |
| RD-M960-SGS | Pojemność: 43T | |
| RD-M952-GS/SGS | TOP Normal (opcja) | |
| Przerzutka przednia | FD-M960 | Top Swing |
| FD-M960-E | Top Swing mocowana pod oś | |
| FD-M961 | Down Swing | |
| Dźwignia hamulca | ST-M961 | Dual control do V-brake |
| ST-M966 | Dual control do hydraulicznego hamulca tarczowego | |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M952 | Dźwignia przerzutki Rapidfire Plus (opcja) |
| Dźwignia hamulca | BL-M950 | (opcja) |
| BL-M965 | Dźwignia hamulca hudraulicznego BL z logo Shimano (opcja) | |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M960 | Konstrukcja Hollowtech II |
| Łańcuch | CN-7701 | Super wąski HG |
| Kaseta zębatek | CS-M960 | |
| Hamulec V-brake | BR-M960 | |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M965 | Typ międzynarodowy |
| BR-M966 | Typ Post (Manitou) | |
| Tarcza hamulca | SM-RT96 | Mocowanie tarczy - center lock |
| SM-RT-75 | Standardowe mocowanie tarczy (opcja) | |
| SM-RT77 | Tarcza do WH-M965. Używać jedynie z mocowaniem tarczy hamulca Center Lock. (opcja) | |
| SM-RT77L | Mocowanie tarczy (203 mm) Center Lock (opcja) | |
| Przewód hamulca | SM-BH96 | |
| Piasta przednia | HB-M960 | |
| Piasta tylna | FH-M960 | |
| Piasta przednia | HB-M965 | Do hamulca tarczowego - mocowanie tarczy - center lock |
| Piasta tylna | FH-M965 | Do hamulca tarczowego - mocowanie tarczy - center lock |
| Koła | WH-M965 | Używać jedynie z mocowaniem tarczy hamulca Center Lock |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-805-SS RD-805-GS RD-805-SGS |
Przerzutka mocowana bezpośrednio do osi piasty. Współpracuje z piastą 150 mm O.L.D. Pojemnośc: SS:29T, GS:33T, SGS:45T |
| RD-800-SS RD-800-GS RD-800-SGS |
Przerzutka mocowana bezpośrednio do osi piasty. Współpracuje z piastą 135 mm O.L.D. Pojemnośc: SS:29T, GS:33T, SGS:45T | |
| Przerzutka przednia | FD-M805 | Top Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), dla 57,5 milimetrowej lini łańcucha, dla 83 mm szerokości korpusu BB |
| FD-M806 | Down Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), dla 57,5 milimetrowej lini łańcucha, dla 83 mm szerokości korpusu BB | |
| FD-M760A-E | Top Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), dla 83 mm szerokości korpusu BB, mocowanie BB | |
| FD-M760A-6 | Top Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), dla 68/73 mm szerokości korpusu BB | |
| FD-M761 A-6 | Down Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), dla 68/73 mm szerokości korpusu BB. Uniwersalna obejma | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-M800 | Dual control do hydraulicznego hamulca tarczowego |
| Dźwignia hamulca | BL-M800 | Sama dźwignia (opcja) |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M800 | Rapid Fire Plus(opcja) |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M805-3 FC-M805-2 FC-M805-1 |
Konstrukcja Hollowtech II dla 57,5 mm lini łańcucha, szerokość korpusu BB:83 mm. FC-M805-1 - jednorzędowy (34/38/42/46T) FC-M805-2 - dwurzędowy (32-22T) FC-M805-3 - trzyrzędowy (44-32-22T) |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M800-3 FC-M800-2 FC-M800-1 |
Konstrukcja Hollowtech II dla 50 mm lini łańcucha, szerokość korpusu BB:68/73 mm mm FC-M800-1 - jednorzędowy (34/38/42/46T) FC-M800-2 - dwurzędowy (32-22T) FC-M800-3 - trzyrzędowy (44-32-22T) |
| Łańcuch | CN-HG93 | Super wąski HG |
| Kaseta zębatek | CS-CS-M760 | 9 przełożeń HG |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M800 | |
| Tarcza hamulca | SM-RT80 | 203 mm, mocowanie Center Lock o większej średnicy |
| Tarcza hamulca | SM-RT80S | 203 mm, mocowanie Center Lock o większej średnicy |
| Przewód hamulca | SM-BH63 | |
| Piasta przednia | HB-M800A | Do hamulca tarczowego, oś typu 20 mm, długość 110 mm |
| Piasta tylna | FH-M805 | Do hamulca tarczowego. Współdziała z RD-M805. 150 mm O.L.D. z 12 mm osia wydrążoną |
| Piasta tylna | FH-M800 | Do hamulca tarczowego. Współdziała z RD-M800. 135 mm O.L.D. z 10 mm osia wydrążoną |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M760-SGS | Pojemność GS:33T, SGS:45T |
| RD-M751-SGS RD-M751-GS |
Top Normal, pojemność: GS 33T, SGS 45T | |
| Przerzutka przednia | FD-M760A-6/3 | Top Swing, Podwójny cąg (górny i dolny). Uniwersalna obejma |
| FD-M760A-E | Top Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), mocowanie pod oś | |
| FD-M761A-6/3 | Down Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny). Uniwersalna obejma | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-M766 | Dźwignia Dual control do hydraulicznego hamulca tarczowego |
| ST-M761 | Dźwignia Dual control do hamulca V-brake | |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M751 | Dźwignia przerzutki Rapidfire Plus (opcja) |
| Dźwignia hamulca | BL-M765 | Dźwignia hamulca tarczowego (opcja) |
| BL-M740 | Dźwignia hamulca V-brake | |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M760 | Konstrukcja Hollowtech II. 44T-32T-22T |
| FC-M761 | Konstrukcja Hollowtech II 48T-36T-26T, 44-32-22T | |
| Łańcuch | CN-HG93 | |
| Kaseta zębatek | CS-M760 | 9 rzędowa CS 11-32T, 11-34T |
| Hamulec V-brake | BR-M760 | |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR- M765 | Kompatybilny z mocowaniem International oraz z mocowaniem typu Post |
| Tarcza hamulca | SM-RT62M | Mocowanie Center Lock. Średnica 180 mm |
| SM-RT 77 | Mocowanie Center Lock. Średnica 160 mm | |
| SM-RT 77L | Mocowanie Center Lock. Średnica 203 mm | |
| SM-RT75 | Standardowe mocowanie tarczy (opcja) | |
| Przewód hamulca | SM-BH63 | |
| Piasta przednia | HB-M760 | |
| Piasta tylna | FH-M760 | |
| Piasta przednia | HB-M765 | Do hamulca tarczowego |
| Piasta tylna | FH-M765 | Do hamulca tarczowego - mocowanie center lock |
| Piasta tylna | FB-M756 | Standardowe mocowanie tarczy |
| Piasta przednia | HB-M756 |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M600-GS RD-M600-SGS |
Pojemność GS:33T, SGS:45T. Mocowanie na osi, Low Normal. Dwa typy - jeden dla widełek BMX, drugi dla standardowych. |
| Przerzutka przednia | FD-M600 | Top Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny). |
| FD-M600-E | Top Swing FD, Podwójny ciąg (górny i dolny), mocowanie BB | |
| FD-M601 | Down Swing, Podwójny ciąg (górny i dolny), uniwersalna obejma | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST- M600 | Dźwignia Dual control do hydraulicznego hamulca tarczowego |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M600-3 | Konstrukcja Hollowtech II z osią suportu. 44T-32T-22T |
| FC-M600-2 | Konstrukcja Hollowtech II z osią suportu. 32T-22T |
|
| Łańcuch | CN-HG73 | |
| Kaseta zębatek | CS-M580 | 9 przełożeń HG 11-32T, 11-34T |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M601 | Kompatybilny z mocowaniem International oraz z mocowaniem typu Post |
| Tarcza hamulca | SM-RT63 | Mocowanie Center Lock. Średnica 160 mm |
| SM-RT62M | Mocowanie Center Lock. Średnica 180 mm | |
| SM-RT62L | Mocowanie Center Lock. Średnica 203 mm | |
| Przewód hamulca | SM-BH59 | |
| Piasta przednia | HB-M600 | Do hamulca tarczowego. 10-milimetrowa os stalowa, mocowanie Center Lock na zacisk |
| Piasta tylna | FH-M600 | Do hamulca tarczowego. 10-milimetrowa os stalowa, mocowanie Center Lock OLD=135 mm |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M580-SGS RD-M580-GS |
Low Normal, pojemność GS:33T, SGS:45T |
|
RD-M571-SGS |
Top Normal (opcja) | |
| Przerzutka przednia | FD-M580A-6/3 | Top Swing, Podwójny ciąg FD (górny i dolny), uniwersalna obejma |
| FD-M580A-E | Top Swing, Podwójny ciąg FD (górny i dolny)., mocowanie BB, uniwersalna obejma | |
| FD-M581A-6/3 | Down Swing, Podwójny ciąg górny i dolny)., uniwersalna obejma | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-M585 | Dźwignia Dual control do hydraulicznego hamulca tarczowego |
| ST-M580 | Dźwignia Dual control do hamulca V-brake | |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M571 | Dźwignia przerzutki Rapidfire Plus (opcja) |
| Dźwignia hamulca | BL-M585 | Dźwignia do hydraulicznego hamulca tarczowego (opcja) |
| BL-M571 | Dźwignia do hamulca V-brake (opcja) | |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M580 | Konstrukcja Hollowtech II, 44T-32T-22T |
| Mechanizm korbowy z osią suportu | FC-M581 | Konstrukcja Hollowtech II, 48T-36T-26T, 44T-32T-22T do pełnej osłony łańcucha |
| Łańcuch | CN-HG73 | |
| Kaseta zębatek | CS-M580 | 9 rzedowa CS11-32T, 11-34T |
| Hamulec V-brake | BR-M580 | |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M585 | Kompatybilny z mocowaniem International oraz z mocowaniem typu Post |
| Tarcza hamulca | SM-RT63 | Średnica: 160 mm, Mocowanie Center Lock |
| SM-RT62L | Średnica: 203 mm, Mocowanie Center Lock (opcja) | |
| SM-RT62M | Średnica: 180 mm, Mocowanie Center Lock (opcja) | |
| Przewód hamulca | SM-BH59 | |
| Piasta przednia | HB-M580 | do hamulców V-brake |
| Piasta tylna | FH-M580 | do hamulców V-brake |
| Piasta przednia | HB-M585 | Do hamulca tarczowego. Mocowanie Center Lock |
| Piasta tylna | FH-M585 | Do hamulca tarczowego. Mocowanie Center Lock |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M530-SGS | Low Normal |
| RD-M511-SGS | Top Normal (opcja) | |
| Przerzutka przednia | FD-M530-6 | Top Swing FD dla 44/48T, Podwójny ciąg (górny i dolny), uniwersalna obejma. Dla widełek o kącie 66-69 |
| FD-M531-6 | Styl klasyczny dla 44/48T, Podwójny ciąg (górny i dolny), uniwersalna obejma. Dla widełek o kącie 66-69 | |
| FD-M530-3 | Top Swing FD dla 44/48T, Podwójny ciąg (górny i dolny), uniwersalna obejma. Dla widełek o kącie 63-66 | |
| FD-M531-3 | Styl klasyczny dla 44/48T, Podwójny ciąg (górny i dolny), uniwersalna obejma. Dla widełek o kącie 63-66 | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-M535 | Dźwignia Dual Control do hydraulicznego hamulca tarczowego |
| ST-M530 | Dźwignia Dual Control do hamulca V-brake | |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M511 | Dźwignia przerzutki Rapidfire Plus (opcja) |
| Dźwignia hamulca | BL-M511 | Dźwignia do hamulca V-brake, Logo Deore (opcja) |
| BL-M535 | Dźwignia do hydraulicznego hamulca tarczowego (opcja) | |
| Mechanizm korbowy | FC-M530 | Konstrukcja Hollowtech z osią Octalink 44T-32T-22T, 48-36-26 |
| FC-M531 | Konstrukcja Hollowtech z osią Octalink 44T-32T-22T, 48-36-26. Używać z osłona łańcucha. |
|
| Oś suportu | BB-ES51 | Oś suportu Octalink. |
| BB-ES51-AK | Oś suportu Octalink dla FC-M531 | |
| BB-ES30 | Oś suportu Octalink. | |
| BB-ES30-AK | Oś suportu Octalink dla FC-M531 | |
| Łańcuch | CN-HG53 CN-HG73 |
Superwąski HG |
| Kaseta zębatek | CS-HG50-9 | 9 przełożeń HG 11-32T, 11-34T |
| Hamulec V-brake | BR-M530 | Czarny, srebrny. Dłuższe ramiona - 107 mm. |
| Hydrauliczny hamulc tarczowy | BR-M535 | Hydrauliczny hamulec tarczowy |
| Tarcza hamulca | SM-RT63 |
Mocowanie tarczy center lock (160 mm) |
| SM-RT62M | Mocowanie tarczy center lock (180 mm) | |
| SM-RT62L | Mocowanie tarczy center lock (203 mm) | |
| SM-RT61 | Konwencjonalna tarcza hamulca (160 mm) | |
| Przewód hamulca | SM-BH59 | |
| Piasta przednia | HB-M535 | Do hamulca tarczowego - mocowanie center lock |
| Piasta tylna | FH-M535 | Do hamulca tarczowego - mocowanie center lock |
| Piasta przednia | HB-M530 | Do hamulca V-brake |
| Piasta tylna | FH-M530 | Do hamulca V-brake |
| Piasta przednia | HB-M525 | Do hamulca tarczowego, konwencjonalne mocowanie tarczy hamulca (opcja) |
| Piasta tylna | FH--M525 | Do hamulca tarczowego, konwencjonalne mocowanie tarczy hamulca (opcja) |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M410 | do 7/8 biegowej kasety, 13-zebowe kółka, całkowita pojemność: 34T |
| Przerzutka przednia | FD-M410 | Top swing FD, podwójny ciąg, uniwersalna obejma, CL:50 mm |
| FD-M410-E | Top swing FD typ E, podwójny ciąg, uniwersalna obejma, CL:50 mm. Wymaga specjalnych gniazd osi suportu. | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST- M410 | Dźwignia Rapidfire Plus |
| Dźwignia przerzutki (manetka) | SL-M410 | Dźwignia Rapidfire Plus, 8-rzędowa |
| Dźwignia hamulca | BL-M420 | |
| Mechanizm korbowy | FC-M410 | 42-32-22T , logo Alivio |
| FC-M411 | Współdziałanie z pełną osłoną łańcucha, 42-32-22T , logo Alivio | |
| FC-M415 | Mechanizm korbowy Hollowtech 42-32-22T, logo Shimano | |
| FC-M416 | Mechanizm korbowy Hollowtech, Współdziałanie z pełną osłoną łańcucha,42-32-22T, logo Shimano | |
| Oś suportu | BB-UN26/-E | Kompaktowa oś suportu. |
| BB-LP28 | ||
| Łańcuch | CN-HG50 | |
| CN-HG40 | ||
| Kaseta zębatek | CS-HG50-8I | 8-rzędowa kaseta zębatek HG |
| CS-HG30-8I | 8-rzędowa kaseta zębatek HG | |
| Hamulec V-brake | BR-M431 | Klocek z wymienną okładziną. |
| SM-PM40 | Modulator siły | |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M495 | Mechaniczny hamulec tarczowy |
| Tarcza hamulca | SM-RT52 | Mocowanie Center Lock |
| Piasta przednia | HB-MC12-P | Do hamulca V-brake |
| HB-RM60 | Do hamulca V-brake | |
| Piasta tylna | FH-MC18 | Do hamulca V-brake |
| FH-RM60-8 | Do hamulca V-brake | |
| Piasta przednia | HB-M495 | Do hamulca tarczowego. Mocowanie Center Lock |
| Piasta tylna | FH-M495 | Do hamulca tarczowego. Mocowanie Center Lock |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-M340-S/ L | Wózek Smartcage. Większe kółko napinające: 15T, kółko prowadzące 13T. S - srebrna, L - czarna |
| Przerzutka przednia | FD-M330 | Top Swing FD |
| FD-M330-E | Top Swing, mocowana pod oś suportu | |
| FD-M410 | ||
| FD-M410-E | ||
| FD-MC21 | Ogniwo Down Swing, podwójny ciąg, uniwersalna obejma | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-EF35-8R | 8-rzędowa |
| ST-EF35-L | 8-rzędowa | |
| ST-EF50-8R | 8-rzędowy zestaw dźwigni przerzutki / hamulca EZ-Fire Plus | |
| ST-EF50-L | 8-rzędowy zestaw dźwigni przerzutki / hamulca EZ-Fire Plus | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami obrotowymi | SB-C055A | Dźwignia przerzutki Revoshit (8S, R/L) z dźwignią hamulca. 8-rzędowa |
| Mechanizm korbowy | FC-M341 | 42-32-22T. Czarny. |
|
FC-MC09 |
(opcja) | |
| Oś suportu | BB-UN26/-E | |
| BB-LP28/-E | (opcja) | |
| Łańcuch | CN-HG50 | |
| CN-HG40 | ||
| Kaseta zębatek | CS-HG50-8I | 8-rzędowa, 11-34T/11-32T |
| CS-HG40-8I | 8-rzędowa, 11-34T | |
| CS-HG30-8I | 8-rzędowa, 11-30T, 11-32T | |
| Hamulec V-brake | BR-M341-S | Klocek z wymienną okładziną. Srebny |
| BR-M341-L | Klocek z wymienną okładziną . Czarny | |
| SM-PM40 | Modulator siły | |
| BR-M421 | (opcja) | |
| Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego | BR-M465 | Mechaniczny hamulec tarczowy |
| Tarcza hamulca | SM-RT52 | Mocowanie Center Lock |
| SM-RT61 | Standardowe mocowanie tarczy (opcja) | |
| Piasta przednia | HB-RM60 | Do hamulca typu V-brake |
| HB-RM495 | Do hamulca tarczowego, mocowanie Center Lock | |
| HB-M475 | Do hamulca tarczowego, standardowe mocowanie tarczy | |
| Piasta tylna | FH-RM60-8 | Do hamulca typu V-brake |
| FH-RM495 | Do hamulca tarczowego, mocowanie Center Lock | |
| FH-M475 | Do hamulca tarczowego, standardowe mocowanie tarczy |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-CT95S | Wózek Smartcage. Większe kółko napinające: 15T, kółko prowadzące 13T. Srebrna |
| RD-CT95L | Wózek Smartcage. Większe kółko napinające: 15T, kółko prowadzące 13T. Czarna. | |
| Przerzutka przednia | FD-CT92-E | Top swing, mocowana pod oś suportu |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-EF50-8R/L | 8-rzędowy zestaw dźwigni przerzutki/hamulca EZ-Fire Plus. Optyczny wskaźnik przełożenia. Współdziała z wskaźnikiem przełożenia CI-DECK Plus. S - Srebrny, L-Czarny |
| Mechanizm korbowy | FC-TX40 | 4-ramienny. 42-34-24T |
| Os suportu | BB-UN26-E | |
| Łańcuch | CN-HG50 | |
| CN-HG40 | ||
| Kaseta zębatek | CS-HG50-8I | 8-rzędowa 11-30T/11-32T |
| CS-HG40-8I | 8-rzędowa 11-34T | |
| CS-HG30-8I | 8-rzędowa 11-30T/11-32T | |
| Hamulec V-brake | BR-M421-S/L | S- Srebrny , L - Czarny |
| SM-PM40 | Modulator siły V-brake | |
| Piasta przednia | HB-RM40 | |
| Piasta tylna | FH-RM30-8 |
| Część | Oznakowanie | Opis |
|---|---|---|
| Przerzutka tylna | RD-CT95S | Wózek Smartcage. Większe kółko napinające: 15T, kółko prowadzące 13T. Srebrna |
| RD-CT95L | Wózek Smartcage. Większe kółko napinające: 15T, kółko prowadzące 13T. Czarna. | |
| Przerzutka przednia | FD-C101 | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami | ST-EF50-7R/L | 7-rzędowy zestaw dźwigni przerzutki/hamulca EZ-Fire Plus. Optyczny wskaźnik przełożenia. Współdziała z wskaźnikiem przełożenia CI-DECK Plus. S - Srebrny, L-Czarn |
| SL-RS43-7R ST-RS41-7R |
||
| Dźwignia hamulca | BL-M420 | |
| Dźwignia hamulca zintegrowana z manetkami obrotowymi | SB-C055A | |
| Mechanizm korbowy | FC-TS32 | 42-34-24T |
| Oś suportu | BB-TS30 | |
| Łańcuch | CN-UG51 | |
| Kaseta zębatek | CS-HG50-I | |
| CS-HG30-I | ||
| Hamulec V-brake | BR-M431-S/L | Czarny |
| Hamulec cantilever | BR-CT91-ML | (opcja) |
| Piasta przednia | HB-C050-D 2.4W HB-C051-D 3.0W |
Piasta z prądnicą |
| Piasta tylna | FH-RM30-7 |