Główne nowości w osprzęcie rowerowym firmy Shimano na rok 2014.
Shimano Deore 2014
Grupa została całkowicie przebudowana - otrzymała również nowe oznaczenie: M61z.
Nowe funkcje Deore 2014:
- tylna przerzutka Shadow+
- ilość przełożeń wzrosła do 10 (było 9)
- pojawiły się dwurzędowe mechanizmy korbowe
- pojawiła się nowa wersja przerzutki na dwa przełożenia (Top-Swing, Down-Swing z mocowaniem bezpośrednim i obejmą) - w sumie 8 modeli
- hamulce tarczowe z technologia Ice
- grubsze osie w piastach: w przedniej standard 15 mm E-Thru i 12 mm E-Thru w tylnej
- wyodrębniono grupę Deore Trekking - do zastosowań turystycznych
Więcej na temat nowości Deore 2014 dowiesz sie w artykule: Nowa odsłona grupy Deore 2014
Specyfikacja grupy Shimano Deore 2014
|
napęd 2*10 |
napęd 3*10 |
manetki cynglowe do przedniej przerzutki |
SL-M610(L) SL-M610-I(L) (I-Spec) |
SL-M610(L) SL-M610-I(L) (I-Spec) |
przerzutka przednia TOP SWING |
FD-M615-B FD-M615-E |
FD-M610-B FD-M610-E |
przerzutka przednia DOWN SWING |
FD-M616-B FD-M616-D |
FD-M611-B FD-M611-D |
mechanizm korbowy |
FC-M625 FC-M615 |
FC-M552 FC-M622 FC-M610 FC-M612 |
oś suportowa |
SM-BB51 SB-BB71-41A |
SM-BB51 SB-BB71-41A |
manetki cynglowe do tylnej przerzutki |
SL-M610(R) SL-M610-I(R) (I-Spec) |
przerzutka tylna |
RD-M610-SGS RD-M615-SGS RD-M610-GS RD-M615-GS |
kaseta zębatek |
CS-HG62-10 |
dźwignia hamulca tarczowego |
BL-M615 |
zacisk hamulca tarczowego |
BR-M615 |
pancerz hamulca |
SM-BH90-SS |
tarcza hamulca (center lock) |
SM-RT64 (Center Lock) SM-RT66 (5 śrub) |
przednia piasta (center lock) |
HB-M618 (100 mm O.L.D., E-Thru) HB-M615 (100 mm O.L.D.) |
tylna piasta (center lock) |
FH-M618 (142 mm O.L.D., E-Thru) FH-M615 (135 mm O.L.D.) |
oś do piasty 12 mm E-Thru, 142 mm |
SM-AX55 |
Adapter Center Lock - 6 śrub |
SM-RTAD05 |
koła 26" |
WH-MT35-F/F15/R WH-MT15-A/F/F15/R |
koła 27,5" |
WH-MT35-F-275/ F15-275/R-275 |
koła 29" |
WH-MT35-F-29/ F15-29/R-29
WH-MT15-A-F-29/ F15-29/R-29
|
łańcuch |
CN-HG54 |
pedały |
PD-M530 PD-M424 PD-M520 PD-M505 PD-MT50
|
Tagi:
sprzęt
,
Shimano
,
Shimano 2014
,
Shimano XTR
,
xtr 2014
,
Shimano Deore XT
,
Deore XT 2014
,
Shimano SLX
,
SLX 2014
,
Shimano Deore
,
Deore 2014
,
Shimano Alivio
,
Alivio 2014
2014-09-10 06:17 anonim | UCDXfkYHuX
I just refer to 650b as 27 inch, because well, that's what it is:26 rim size: 559mm650b rim size: 584mmDifference? 25mm (less than an inch!)We don't refer to 26 as 26.5 so why<a href="http://arnanlrgg.com"> italfne</a> the middling size?27.5 is misleading as it implies splitting the difference between 26 and 29 when actually it's much closer to 26 . That's why it's not a big deal for companies to redesign bikes around 650b, you're only adjusting the axle position a 1/2in.- done. I make bigger geometry changes when I change gearing on my SS. I don't think there's anything wrong with this wheel size, but let's be honest and simply call it what it is.
2014-09-12 03:36 anonim | 6CdeOGOy7k
Simenf, looks like that extralite odtidy is designed for use as the smaller ring in a double set-up (or a 1xsomething I suppose). I'm committed to keeping my granny. It appears the key to making that extralite 30t work with the 104bcd is those integrated spacers, keeping the chain from interfering with the spider arms. I'd bet the farm that the new shimano 30t has a slightly smaller bcd. We'll see . . . http://tfjhohk.com [url=http://uaojpvryz.com]uaojpvryz[/url] [link=http://upomzfmp.com]upomzfmp[/link]